Paketeter ^^

Yeha, jag fick en moppe, jag fick en moppe! Den är världens snyggaste! Me Love!! Fatta jag har vämtat på et här i tre år nu. Och så fick jag en tvåtaktare som drivs på oljeblandad bensin (den blandar själv =P=D) och är vattenkyld!! Shit viklen fart det är på den. Nuddar knappt handtaget så är den uppe i 45 knyck direkt. Hastighetsmätaren visar ända upp till 120. men jag skulle få panik redan vid 70 ^^.  Kan knappt vänta med att få köra en riktig långrunda, men jag måste vänta tills förarbeviset är färdigt..
Förutom moppen fick jag barnbidraget (härligt nu har jag råd med bensin), fotopapper (till fotokollaget i nya rummet), godis, mascara, och en kokbok (Haha nu vill de att jag ska laga mat till dem). Mer paketeter kommer på fredag när släkten kommer och firar.

Min Pärla<3 orkar knappt vänta i 10 dagar till, innan jag får köra. 

I morn drar jag och mamma till IKEA, där ska vi köpa lite nya möbler och sånt till nya rummet.
Det går förresten ganska bra där borta, Mitt rum börjar likna ett rum. Väggen är uppslagen, den oranga heltäckningsmattan är utriven, glasblocken är på plats, taket är målat och fönster och lister likaså.
Bilder på ombyggnaden kommer när allt är klart, eftersom jag har lovat mamms och papps att inte lägga ut några innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0