Lovet

Förra helgen drog vi som sagt iväg med husvagnen (L) . Hamnade på Eksjö camping. Helt okej faktist, lugnt och skönt.. i alla fall när man slängde ut småsyskonen^^.  På lördagen (?? var det lördag? minnesförlust..) åkte vi till skurugata, en ashäftig dal med snö i ända till juni (eww), men fint var det i alla fall.

Låångt där uppe finns solen<3Nån som ser de så människorna där nere? xD

Veckan har varit helt okej. Natten mellan måndag och tisdag hade vi filmmaraton, kul kul, somnade vid.. ja vad var hon? halv fyra kanske(?) och sov till.. nio tror jag. Var som en zombie hela dagen sen, levde på kaffe ^^.

I onsdags åkte jag och mamma till halmstad och köpte konfaklänning och annat som behövs. jag köpte även en silverring, den är helt underbar (och jag som aldrig har gillat ringar). Skulle gärna visa upp Klänningen (Grymt snygg, älskar den<3) men den är sekretessbelagd fram tills den stora dagen ^^.

I torsdags var jag hos Titti och hon hjälpte mig att skaffa Facebook, vi får väl se hur det är jag har höt om det men faktist aldrig provat.

Och igår kom Titti, Jessika och Sabine hit, haha. Vi åkte inlines (Sabine=över två meter lång i inlines xD)

Här ser vi höghuset sabine (diggar hjälmen), Lilla jessika (förlåt Jess men man ser dig ju knappt, hallå vart är hon?^^) och så jag då. Vi tog fler bilder men... Öhh de är inte publiceringsbara xD Fotografen till bilderna är Titti<3 Kul hade vi alla^^

och så låg vi och solade på gräsmattan bakom mitt (Nästan helt nedpackade) hus och så läste vi en fjortistidning om killar killar killar. Vi blev nog lite brunare allihop, i alla fall sabine som såg ut som en liten pepparkaksgumma efteråt ^^ . Sist men inte minst drog vi oss alla ner till kyrkan för att kolla på en gospelkör från Jönköping samt arbeta lite med att bre mackor och koka kaffe (mums). Köpte även Jessikas och Sabines CD, grymmt bra 5/5 toasters, kanonkul!

I övrigt har jag varit tvungen att plugga en del (Eva gav os 50 sidor, fatta 50st, i svenska!) har även moppekursen och konfaprovat att tänka på, och alla vanliga prov i skolan också. :/

En sak till, Nya huset står tomt nu =D Vi får tillträde i nästa vecka hoppas jag ^^.
Ska sova nu, Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0