Slut på skiten

Och jag som trodde att mina vanliga problem var jobbiga, men de visade sig inte vara någonting jämfört med det här. Det har varit riktigt pissjobbigt. Har aldrig kännt mig så sviken...Mådde skit och var bara ledsen och förvirrad hela tiden. Men sedan kom jag på vad jag höll på med. Jag lät någon annan få mig att må dåligt, hur knäppt är inte det! Jag kan ju säga att jag inte är särskillt förvirrad längre. Snarare skitförbannad (ops, pas de sales monts).
Tänker inte gå in på fler tråkigheter, dem håller jag för mig själv.
En kul pryl är dock att pappa precis kom hem... Med tre nya snowboardar<33 Yeeha!! Älskar,Älskar,Älskar,Älskar!! 

Me Love<3

En rolig grej till, eller ja, halvkul, Moppekursen börjar snart (kuliga halvan, woho =D ) 
lite försenad eftersom de har varit sjuka där (mindre kuliga halvan)
Nu ska jag sova, (äntligen) dagens höjdpunkt. Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0