Moppekursen, konfan etc.

Pluggar som en gris inför teoriprovet för klass | moped. Det finns inget annat i mitt huvud just nu (nästan). Jag har väntat och längtat efter det här i mer än två år nu. Problemet är bara stressen. I början gick det bra men jag misstänker att jag överskattade mig själv lite. Jag får nog ta det lite lugnare i fortsättningen så att jag inte shliter ot mig =P
Borde börja plugga till engelskan (Prov i morn) men det känns helt meningslöst. Jag orkar inte ta fram böckerna fast jag vet att jag borde.
I helgen Ska man på konfaläger (shit måste packa till det oxå) så vi drar från missionskyrkan vid 13.00, kom och vinka av mig så blir jag glad^^. Delila och jag, och så galningarna Sabine och Jessika. Undrar vad de hittar på den här gången.. Antar att et blir bad i havet iaf, skit samma hur kallt det är och så ska vi försöka leta reda på Sebastian oxå. Sebastian om du läser det här (du som rakade högerbenet, Moahaha) så borde du springa och gömma dig, eller oxå kan du komma och hälsa på oss på Bobergsgården^^.
Bilder etc. kommer när jag kommer hem. Nu måste jag plugga vare sig jag vill eller inte (inte)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni hade en kanonhelg :P lät så på jessika iaf ^^ Men glöm inte bort Delila när du är med Jessika o Sabine <3 Lycka till på terioprovet nu :D <33

2009-04-26 @ 18:47:38
URL: http://chriscross.bloggsida.se/
Postat av: Anonym

Ingen fara, vi hade jätteroligt, ALLA fyra^^ =D

2009-04-27 @ 18:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0