Vårmarknad igår, ...

Vårmarknad igår, eller ja.. särskillt "vårigt" var det ju inte haha, regn och hagel. Men vi hade roligt i alla fall, drogade helium och sjöng "Mössens arbetssång" (Ni vet den i Askungen) och så båste vi såpbubblor också haha, det var ett tag sen, sen kom det nån gubbe... Ehh jag menar äldre man... och föreläste oss om hur lufttrycket påverkar såpbubblor, så nu vet man det  med xD.
Idag drog vi till Växjö på Villamässan, mycket folk och mycket att titta på. Köpte världens skönaste kudde (Minuspoäng för att den stinker kemikalier, annars bara +++) och så fick jag testa att volta i en bil (Testa inte hemma xD) blev ganska illamående och ont i huvet. Sedan blev jag föreläst om hur viktigt säkerhetsbälte är (Jodu tack! Det märkte jag nog när bilen voltade).
Voltarbilen.. Öhh Yr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0