Mycket händer på en vecka

Okej, var ska vi börja.. Här har de ställt upp motorcyklarna i en finfin rad, nån som ser rulatorerna? xD

Förra helgen var vi på en MC-träff i nån liteh håla som jag inte  minns vad den heter. På en Mc-träff ställer de upp motorcyklarna på en fin liten rad och sen går man runt och hälsar på alla..  Sen hade vi lite sång oxå och våfflor! (Mums!)


Denna veckan var det förresten prao (Jippie, not) Praoade på Café 13, mellan 10-17. Plus att när jag kom hem så gick vi för att renovera nya huset, jag har sällan varigt så trött! Ska nästan bli skönt att komma tillbaka till skolan för jag har gjort en historisk upptäkt. Där är det ganska mkt slappare.

I onsdags var jag på den första moppekursen, kulkul men jag kunde redan det mesta eftersom jag har haft mina böcker sen december och har haft all tid i världen att plugga på (nästan). Träffade en hel del kul människor där, och så fick vi godis oxå (alltid ett + för oss godisälskare).

På moppekursen^^
Hade kurs även i torsdags och i går (lördag) var det dax för praktisk körning och teoriprovet. Det första jag gjorde på körningen var att låsa framhjulet (smart av mig, jag vet) men jag överlevde eftersom jag släppte taget direkt. Sen fick jag en föreläsning om hur farligt det var. Bli inte rädda nu folket, körskoleläraren sa att det förmodligen berodde på att hjulen var kalla när jag körde (eftersom jag körde först) och i övrigt fick jag beröm för mina hårda inbromsningar.
 
Sen var det alltså dax för teoriprovet, jag har aldrig varit så nervös tror jag. Men när jag fick upp provet framför mig så
lättad, detta var exakt samma frågor som på de prov jag hade övat på på körskolans datorer. (Ett tips till alla er som läser till moped på Ljungby körkortscenter: Använd datorerna!) Jag kunde med andra ord varenda fråga (ett slarvfel dock, fy på mig). Nu väntar jag alltså bara på att alla papper ska komma. Då bär det av, så långt jag har råd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ussh =/ingen ska behandla mej så !! =,/

härligt med moppekortet.. får nog bli fler turer till feringe och vi hoppas på fallskärmar med då (a) och ingen rök tack xD ILY =) <33

2009-05-22 @ 15:47:29
URL: http://chriscross.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0